Jobi työnohjaussovellus – Tehoa ja selkeyttä kaikille suorittavaa työtä tekeville aloille


Jobi on suunniteltu tekemään arjesta sujuvampaa ja tuottavampaa kaikilla toimialoilla, joissa tarvitaan tehokasta työnohjauksen ja projektinhallinnan työkalua.

Rakennusalan työnohjaussovellus

Työkalu suomalaisille pk-yrityksille

Jobi on loistava työkalu erityisesti yrityksille, joiden työntekijät tekevät töitä monenlaisissa ympäristöissä niin kentällä kuin toimistossa. Sovellus on monikäyttöinen ja soveltuu erinomaisesti kaikille suorittavaa työtä tekeville toimialoille, kuten rakennusalalle, maanrakennukseen, siivoukseen, kiinteistöhuoltoon, puusepänteollisuuteen, suunnittelutoimistoihin, asennus- ja huoltotehtäviin sekä kuljetusliikkeille.  

Jobi on hyödyllinen kaikenkokoisille yrityksille, aina yksinyrittäjistä suuriin yrityksiin asti.

Räätälöi Jobi teidän tarpeisiinne

Voitte käyttää Jobin toimintoja joustavasti yrityksenne tarpeiden mukaan, ja me autamme teitä löytämään parhaat tavat hyödyntää sitä.

Jobiin on helppo mukauttaa juuri teidän toimintaanne sopivat työlajit, projektien vaiheet ja työkalenterin luokat. Käyttöönottovaiheessa räätälöimme myös tarvittavat kulukorvaukset ja lisät, jotta palkka-aineistojen raportointi sujuu vaivattomasti. Näin Jobi tukee liiketoimintanne tarpeita ja helpottaa arjen sujuvuutta.

Jobi työnohjaussovellus pk-yrityksille toiminnanohjaukseen
Jobi työnohjaussovellus pk-yrityksille toiminnanohjaukseen

Sujuvaa yhteistyötä kenttätyöstä toimistoon

Jobi yhdistää kenttätyöntekijät ja toimiston väen sujuvaksi kokonaisuudeksi, jolloin kaikki projektin osapuolet pysyvät ajan tasalla.

Työntekijät voivat merkitä työtunnit, materiaalit ja tehtävien edistymisen suoraan Jobiin omalla mobiililaitteella, ja kaikki tiedot päivittyvät automaattisesti. Tämä helpottaa töiden etenemisen seuraamista, vähentää virheitä sekä unohduksia ja varmistaa, että kaikki oleellinen tieto on helposti saatavilla, olitpa työmaalla tai toimistossa.

Kolme keskeistä hyötyä kaikille toimialoille

  1. Tehostaa arjen hallintaa
    Jobi tuo kaikki projektit ja tehtävät yhteen paikkaan, helpottaen töiden ja työntekijöiden aikataulutusta sekä tehtävien seurantaa.

  2. Reaaliaikainen seuranta ja raportointi
    Jobin avulla voit seurata projektin etenemistä ja käyttää ajantasaisia raportteja tuntien, materiaalien ja kustannusten osalta.

  3. Nopea ja vaivaton laskutus

    Jobi tekee laskutuksesta nopeaa ja sujuvaa – voit laskuttaa tunnit, materiaalit ja kilometrit suoraan projekteilta ilman turhia viivästyksiä. Urakkahommissa voit laskuttaa myös maksuerätaulukon erät kätevästi Jobista.

Säästää aikaa ja hermoja

Enemmän tulosta viivan alle

Helppo ja edullinen ottaa käyttöön

”Meillä yrityksen toiminta on täysin organisoitu Jobin avulla. Tallennamme esimerkiksi asiakasprojekteille kaikki työtunnit ja käytetyt materiaalit, ja näistä tiedoista voin suoraan laatia laskut. Tämä nopeuttaa laskutusta merkittävästi ja helpottaa arkea.”

Petteri Jordberg
Yrittäjä
Kiinteistöhuolto Valpas Oy

Valpas asiakasreferenssi

Jobin tärkeimmät toiminnot:

Projektien hallinta

Tuntikirjaus

Tarvikkeiden kirjaus

Tarjoukset

Tehtävälistat ja aikataulut

Laskutus

Kannattavuuden seuranta

Asiakasrekisteri

Usein kysytyt kysymykset

  • 1. Miten Jobi auttaa hallitsemaan projekteja eri toimialoilla?

    Jobi tarjoaa tehokkaat työkalut kaikille toimialoille, jotka tarvitsevat projektinhallintaa: aikataulutus, resurssointi, tehtävien jakaminen, työtuntien ja kannattavuuden seuranta.

  • 2. Onko Jobi helppokäyttöinen myös kenttätyössä?

    Kyllä, Jobi on suunniteltu erityisesti kenttätyöhön. Työntekijät voivat kirjata tuntinsa ja materiaalit suoraan puhelimeltaan, jolloin kaikki tiedot päivittyvät reaaliaikaisesti ja projektinjohjat pysyvät ajan tasalla.  

    Tehtävälistat mahdollistavat projekteihin liittyvien tehtävien jakamisen työntekijöille helposti. Voit antaa tehtäville määräajat, mihin mennessä ne tulee tehdä. Saat myös reaaliaikaisesti tiedon valmiiksi kuitatuista tehtävistä.

  • 3. Tarvitseeko Jobi erityisiä laitteita toimiakseen?

    Jobi toimii älypuhelimilla, tableteilla ja tietokoneilla, joten se on helppo ottaa käyttöön kaikille työntekijöille.

  • 4. Voinko lähettää laskuja suoraan asiakkaille Jobista?

    Kyllä, Jobi mahdollistaa laskujen lähettämisen suoraan asiakkaille. Voit luoda ja lähettää laskut helposti projektiin liittyvistä tuntimääristä, materiaaleista ja kilometreistä tai maksuerätaulukon eristä. Voit valita laskun lähetystavaksi verkkolaskun, sähköpostin tai postin.

  • 5. Mihin yksinyrittäjä tarvitsee Jobia?

    Jobi on erinomainen työkalu myös yksinyrittäjille, sillä se tuo arkeen järjestystä ja säästää aikaa. Yksinyrittäjä voi hyödyntää Jobia projektien ja työtehtävien hallintaan, aikataulutukseen, tuntikirjauksiin ja materiaaliseurantaan – kaikki yhdessä paikassa.

    Jobilla hoidat myös laskutuksen, sillä eritoten pienille yrityksille on tärkeää saada kaikki tunnit ja materiaalit laskutettua täsmällisesti ja nopeasti. Jobin avulla voit lähettää laskut myös sähköisesti verkkolaskuna ja ottaa sinne vastaan sähköisiä ostolaskuja.

  • 6. Voinko Jobin integroida taloushallintojärjestelmien kanssa?

    Jobi voidaan yhdistää integraation avulla Suomen käytetyimpien taloushallintojärjestelmien kanssa. Myyntilaskuja on mahdollista siirtää Jobista Procountoriin, Netvisoriin, Fennoaan, Talenomiin ja laskuluonnoksia Fivaldiin. Ostolaskuja on mahdollista tuoda Jobiin tällä hetkellä Procountorista ja Fennoasta, tulevaisuudessa myös Netvisorista, Fivaldista ja Talenomista.

”Jobin avulla aikataulutan tulevat työt, seuraan projekteihin kuluvaa työaikaa
sekä tarvikkeita ja hoidan laskutuksen. Tykkään siitä, että kaikki hoituu samassa paikassa.”

Janne Heljös
yrittäjä
Automint Oy

Automint on Jobin tyytyväinen käyttäjä
Elina Hänninen
 
Kysyttävää?
Autan mielelläni!

Elina Hänninen
040 7795 909
elina.hanninen@webman.fi