Jobi työnohjaussovellus – Tehokkuutta ja selkeyttä siivousalan yrityksille


Jobi on helppokäyttöinen toiminnanohjausratkaisu siivousalan yrityksille. Työvuorot, kohteet, tuntikirjaukset, tehtävät ja asiakastiedot kootusti yhteen helppokäyttöiseen järjestelmään. Ei kadonneita tietoja tai aikaa vievää selvittelyä – säästä aikaa ja kustannuksia Jobin avulla, joka on suunniteltu siivousalan tarpeisiin. 

Jobin tärkeimmät toiminnot:

Projektien hallinta

Tuntikirjaus

Tarvikkeiden kirjaus

Tarjoukset

Tehtävälistat ja aikataulut

Laskutus

Kannattavuuden seuranta

Asiakasrekisteri

Tärkeimmät ominaisuudet: Tuntikirjaus, tarjoukset, asiakasrekisteri, tehtävälistat ja aikataulut, tarvikkeiden kirjaus, kannattavuuden seuranta, projektien hallinta

Hallitse projektit vaivattomasti

Jobin avulla pidät projektit hallinnassa alusta loppuun – suunnittelusta aina luovutukseen. 

Räätälöi Jobi teidän tarpeisiinne

Voitte hyödyntää Jobin toimintoja joustavasti siivousalan yrityksenne tarpeiden mukaan – me autamme teitä ottamaan siitä kaiken hyödyn irti.

Jobi mukautuu helposti juuri teidän toimintatapoihinne. Työlajit, kuten perussiivous, ylläpitosiivous, ikkunanpesut ja erikoispalvelut, voidaan määritellä tarkasti yrityksenne prosessien mukaisesti. Myös työkalenterin luokat ja mahdolliset projektivaiheet räätälöidään siivousalan erityisvaatimukset huomioiden. Käyttöönoton yhteydessä asetamme myös alalle tyypilliset kulukorvaukset ja lisät – kuten matkakulut, iltalisät ja viikonloppukorvaukset – jotta palkkaraportointi on sujuvaa ja täsmällistä.

Jobi työnohjaussovellus pk-yrityksille toiminnanohjaukseen
Jobi työnohjaussovellus pk-yrityksille toiminnanohjaukseen

Sujuvaa yhteistyötä kenttätyöstä toimistoon

Jobi yhdistää siivoojat kentällä ja toimiston henkilöstön yhdeksi sujuvaksi kokonaisuudeksi – kaikki pysyvät ajan tasalla työn etenemisestä.

Kenttätyöntekijät voivat kirjata työtunnit, tehdyt siivoustyöt ja käytetyt materiaalit suoraan Jobiin omalla puhelimellaan. Tiedot päivittyvät reaaliajassa, mikä helpottaa työn seurantaa, vähentää virheitä ja varmistaa, että tärkeät tiedot ovat aina saatavilla – olitpa asiakkaan tiloissa tai toimistolla.

Säästää aikaa ja hermoja

Enemmän tulosta viivan alle

Helppo ja edullinen ottaa käyttöön

Tutustu Jobiin esittelyvideon kautta:

”Meillä yrityksen toiminta on täysin organisoitu Jobin avulla. Tallennamme esimerkiksi asiakasprojekteille kaikki työtunnit ja käytetyt materiaalit, ja näistä tiedoista voin suoraan laatia laskut. Tämä nopeuttaa laskutusta merkittävästi ja helpottaa arkea.”

Petteri Jordberg
Yrittäjä
Kiinteistöhuolto Valpas Oy

Valpas asiakasreferenssi

Usein kysytyt kysymykset

  • Jobi tarjoaa tehokkaat työkalut kaikille toimialoille, jotka tarvitsevat projektinhallintaa: aikataulutus, resurssointi, tehtävien jakaminen, työtuntien ja kannattavuuden seuranta.

  • Kyllä, Jobi on suunniteltu erityisesti kenttätyöhön. Työntekijät voivat kirjata tuntinsa ja materiaalit suoraan puhelimeltaan, jolloin kaikki tiedot päivittyvät reaaliaikaisesti ja projektinjohjat pysyvät ajan tasalla.  

    Tehtävälistat mahdollistavat projekteihin liittyvien tehtävien jakamisen työntekijöille helposti. Voit antaa tehtäville määräajat, mihin mennessä ne tulee tehdä. Saat myös reaaliaikaisesti tiedon valmiiksi kuitatuista tehtävistä.

  • Jobi toimii älypuhelimilla, tableteilla ja tietokoneilla, joten se on helppo ottaa käyttöön kaikille työntekijöille.

  • Kyllä, Jobi mahdollistaa laskujen lähettämisen suoraan asiakkaille. Voit luoda ja lähettää laskut helposti projektiin liittyvistä tuntimääristä, materiaaleista ja kilometreistä tai maksuerätaulukon eristä. Voit valita laskun lähetystavaksi verkkolaskun, sähköpostin tai postin.

  • Jobi on erinomainen työkalu myös yksinyrittäjille, sillä se tuo arkeen järjestystä ja säästää aikaa. Yksinyrittäjä voi hyödyntää Jobia projektien ja työtehtävien hallintaan, aikataulutukseen, tuntikirjauksiin ja materiaaliseurantaan – kaikki yhdessä paikassa.

    Jobilla hoidat myös laskutuksen, sillä eritoten pienille yrityksille on tärkeää saada kaikki tunnit ja materiaalit laskutettua täsmällisesti ja nopeasti. Jobin avulla voit lähettää laskut myös sähköisesti verkkolaskuna ja ottaa sinne vastaan sähköisiä ostolaskuja.

  • Jobi voidaan yhdistää integraation avulla Suomen käytetyimpien taloushallintojärjestelmien kanssa. Myyntilaskuja on mahdollista siirtää Jobista Procountoriin, Netvisoriin, Fennoaan, Talenomiin ja laskuluonnoksia Fivaldiin. Ostolaskuja on mahdollista tuoda Jobiin tällä hetkellä Procountorista ja Fennoasta, tulevaisuudessa myös Netvisorista, Fivaldista ja Talenomista.

”Jobin avulla aikataulutan tulevat työt, seuraan projekteihin kuluvaa työaikaa
sekä tarvikkeita ja hoidan laskutuksen. Tykkään siitä, että kaikki hoituu samassa paikassa.”

Janne Heljös
yrittäjä
Automint Oy

Automint on Jobin tyytyväinen käyttäjä
Elina Hänninen
 
Kysyttävää?
Autan mielelläni!

Elina Hänninen
040 7795 909
elina.hanninen@webman.fi