Jobi työnohjaussovelluksella tehoa ja selkeyttä rakennusalan yrityksen arkeen

 

Rakennusalalla tehokas toiminnan organisointi ja seuranta ovat avainasemassa yrityksen menestyksen kannalta. Kun työntekijät tietävät tehtävänsä, työmaat pysyvät aikataulussa ja projektit tuottavat odotettua tulosta. Siksi olemme luoneet Jobi-työnohjaussovelluksen – työkalun, joka tekee yrityksesi arjesta sujuvampaa ja parantaa kannattavuutta.

Rakennusalan työnohjaussovellus

Hallitse työmaat vaivattomasti

Jobin avulla pidät projektit hallinnassa alusta loppuun – suunnittelusta aina luovutukseen. 

Seuraa projekteihin käytettyjä resursseja

Pysy ajan tasalla siitä, miten paljon projektiin on käytetty työtunteja ja materiaaleja – kaikki yhdellä työkalulla.

Jobi työnohjaussovellus pk-yrityksille toiminnanohjaukseen
Jobi työnohjaussovellus pk-yrityksille toiminnanohjaukseen

Pidä huolta projektin taloudesta

Urakka- tai tuntityö – projektien taloudenhallinta on avain kannattavuuteen. Jobi auttaa sinua pysymään eurojen perässä.

Jobi on keskeisessä roolissa aurinkovoimaloiden asennusliiketoiminnassamme.
Olemme käyttäneet Jobia jo usean vuoden ajan.

Jyri Kelin
energiaprojektien asiakkuusjohtaja
Lem-Kem Oy

Lem-Kem Oy Jobin referenssi
Säästää aikaa ja hermoja

Enemmän tulosta viivan alle

Helppo ja edullinen ottaa käyttöön

Jobin tärkeimmät toiminnot:

Projektien hallinta

Tuntikirjaus

Tarvikkeiden kirjaus

Tarjoukset

Tehtävälistat ja aikataulut

Laskutus

Kannattavuuden seuranta

Asiakasrekisteri

Usein kysytyt kysymykset

  • 1. Voinko seurata työntekijöiden tuntikirjauksia ja materiaalikirjauksia Jobissa?

    Kyllä! Jobi tarjoaa työkalun tuntikirjauksille, jonka avulla työntekijät voivat nopeasti ja helposti merkitä ylös tehdyt työtunnit joko reaaliaikaisesti tai päivän pääteeksi. Näet tuntikirjaukset projektilla työntekijä- ja työlajikohtaisesti, ja saat niistä selkeät raportit.

    Samalla kirjauksella työtunnit tallentuvat myös työntekijän tietoihin palkanlaskijaa varten.

  • 2. Miten Jobi auttaa hallitsemaan projektien aikatauluja?

    Jobilla voit merkitä projektin aikataulut työkalenteriin ja lisätä eri työvaiheisiin tarvittavat työntekijät. Tämän jälkeen työntekijät näkevät omasta työkalenteristaan, missä heidän kuuluu olla milloinkin töissä.

    Tehtävälistat mahdollistavat projekteihin liittyvien tehtävien jakamisen työntekijöille helposti. Voit antaa tehtäville määräajat, mihin mennessä ne tulee tehdä. Saat myös reaaliaikaisesti tiedon valmiiksi kuitatuista tehtävistä.

  • 3. Tarvitseeko Jobi erityisiä laitteita toimiakseen?

    Jobi toimii kaikilla tavallisilla laitteilla, kuten tietokoneilla, älypuhelimilla ja tableteilla, joten voit käyttää sitä helposti työmaalla ja toimistossa.

  • 4. Onko Jobi helppokäyttöinen myös rakennustyömailla?

    Kyllä! Jobi on suunniteltu niin, että sitä on helppo käyttää myös kenttätyössä. Työntekijät voivat kirjata työtunnit ja materiaalit suoraan mobiililaitteella, ja kaikki tiedot päivittyvät reaaliaikaisesti. Jobin toiminnot on suunniteltu siten, että et tarvitse montaa klikkausta päivittäisten asioiden tekemiseen.

  • 5. Miten Jobi tukee projektien kannattavuuden seurantaa?

    Jobi tarjoaa projektikohtaisen kannattavuuslaskennan, joka näyttää, miten projekti suoriutuu taloudellisesti. Tiedon avulla voit jälkilaskentavaiheessa arvioida pitikö tekemäsi tarjous asiakkaalle paikkaansa vai tuleeko siitä ottaa oppia tuleviin samantyyppisiin projekteihin.

  • 6. Voinko kohdistaa ostolaskut suoraan projekteille?

    Kyllä, Jobissa voit kohdistaa ostolaskut suoraan oikealle projektille. Voit tuoda ostolaskuja Jobiin Procountorista ja Fennoasta, tulevaisuudessa myös Netvisorista, Fivaldista ja Talenomista.

  • 7. Voinko integroida Jobin taloushallintojärjestelmien kanssa?

    Jobi on mahdollista yhdistää integraation avulla Suomen käytetyimpien taloushallintojärjestelmien kanssa. Myyntilaskuja on mahdollista siirtää Jobista Procountoriin, Netvisoriin, Fennoaan, Talenomiin ja laskuluonnoksia Fivaldiin. Ostolaskuja on mahdollista tuoda Jobiin tällä hetkellä Procountorista ja Fennoasta, tulevaisuudessa myös Netvisorista, Fivaldista ja Talenomista.

”Jobin avulla aikataulutan tulevat työt, seuraan projekteihin kuluvaa työaikaa
sekä tarvikkeita ja hoidan laskutuksen. Tykkään siitä, että kaikki hoituu samassa paikassa.”

Janne Heljös
yrittäjä
Automint Oy

Automint on Jobin tyytyväinen käyttäjä
Elina Hänninen
 
Kysyttävää?
Autan mielelläni!

Elina Hänninen
040 7795 909
elina.hanninen@webman.fi