Keskitä kiinteistöhuollon hallinta helppokäyttöiseen Jobiin!

Rakennusalan työnohjaussovellus

Miksi valita Jobi?

Jobi on loistava työkalu kiinteistöhuoltoyrityksille, joiden työntekijät tekevät monipuolista työtä monenlaisissa ympäristöissä. Helppokäyttöinen sovellus tehostaa työnkulkuja ja poistaa tehottomuudet, samalla varmistaen projektien kannattavuuden.  

Jobi on hyödyllinen kaikenkokoisille yrityksille, aina yksinyrittäjistä suuriin yrityksiin asti.

Räätälöi Jobi teidän tarpeisiinne

Voitte käyttää Jobin toimintoja joustavasti kiinteistöhuoltoyrityksenne tarpeiden mukaan, ja me autamme teitä löytämään parhaat tavat hyödyntää sitä.

Jobiin on helppo mukauttaa juuri teidän toimintaanne sopivat työlajit – kuten kiinteistönhoito, siivouspalvelut, huoltotyöt ja kunnossapito. Samoin projektien vaiheet ja työkalenterin luokat räätälöidään kiinteistöhuollon erityisvaatimukset huomioiden. Käyttöönottovaiheessa määrittelemme myös kiinteistöhuoltoalalle tyypilliset kulukorvaukset ja lisät, kuten matkakorvaukset, päivystyslisät ja viikonloppukorvaukset, jotta palkka-aineistojen raportointi sujuu vaivattomasti. 

Sujuvaa yhteistyötä kenttätyöstä toimistoon

Jobi yhdistää kiinteistöhuollon kenttätyöntekijät ja toimistohenkilöstön sujuvaksi kokonaisuudeksi, jolloin kaikki kiinteistöhuoltoprojektien osapuolet pysyvät ajan tasalla.

Kiinteistöhuollon työntekijät voivat merkitä työtunnit, käytetyt materiaalit ja huoltotehtävien edistymisen suoraan Jobiin omalla mobiililaitteella, ja kaikki tiedot päivittyvät automaattisesti. Tämä helpottaa kiinteistöhuoltotöiden etenemisen seuraamista, vähentää virheitä sekä unohduksia ja varmistaa, että kaikki oleellinen tieto on helposti saatavilla – olitpa työmaalla tekemässä huoltotöitä tai toimistossa suunnittelemassa kiinteistöjen ylläpitoa.

Kiinteistöhuoltoalan digitaalinen työnhallinta Jobin avulla tehostaa sekä kenttätöitä että toimistotyöskentelyä, parantaen koko kiinteistöpalveluorganisaation tehokkuutta.

Säästää aikaa ja hermoja

Enemmän tulosta viivan alle

Helppo ja edullinen ottaa käyttöön

”Meillä yrityksen toiminta on täysin organisoitu Jobin avulla. Tallennamme esimerkiksi asiakasprojekteille kaikki työtunnit ja käytetyt materiaalit, ja näistä tiedoista voin suoraan laatia laskut. Tämä nopeuttaa laskutusta merkittävästi ja helpottaa arkea.”

Petteri Jordberg
Yrittäjä
Kiinteistöhuolto Valpas Oy

Valpas asiakasreferenssi

Jobin tärkeimmät toiminnot:

Projektien hallinta

Tuntikirjaus

Tarvikkeiden kirjaus

Tarjoukset

Tehtävälistat ja aikataulut

Laskutus

Kannattavuuden seuranta

Asiakasrekisteri

Usein kysytyt kysymykset

  • Jobi tarjoaa tehokkaat työkalut kaikille toimialoille, jotka tarvitsevat projektinhallintaa: aikataulutus, resurssointi, tehtävien jakaminen, työtuntien ja kannattavuuden seuranta.

  • Kyllä, Jobi on suunniteltu erityisesti kenttätyöhön. Työntekijät voivat kirjata tuntinsa ja materiaalit suoraan puhelimeltaan, jolloin kaikki tiedot päivittyvät reaaliaikaisesti ja projektinjohjat pysyvät ajan tasalla.  

    Tehtävälistat mahdollistavat projekteihin liittyvien tehtävien jakamisen työntekijöille helposti. Voit antaa tehtäville määräajat, mihin mennessä ne tulee tehdä. Saat myös reaaliaikaisesti tiedon valmiiksi kuitatuista tehtävistä.

  • Jobi toimii älypuhelimilla, tableteilla ja tietokoneilla, joten se on helppo ottaa käyttöön kaikille työntekijöille.

  • Kyllä, Jobi mahdollistaa laskujen lähettämisen suoraan asiakkaille. Voit luoda ja lähettää laskut helposti projektiin liittyvistä tuntimääristä, materiaaleista ja kilometreistä tai maksuerätaulukon eristä. Voit valita laskun lähetystavaksi verkkolaskun, sähköpostin tai postin.

  • Jobi on erinomainen työkalu myös yksinyrittäjille, sillä se tuo arkeen järjestystä ja säästää aikaa. Yksinyrittäjä voi hyödyntää Jobia projektien ja työtehtävien hallintaan, aikataulutukseen, tuntikirjauksiin ja materiaaliseurantaan – kaikki yhdessä paikassa.

    Jobilla hoidat myös laskutuksen, sillä eritoten pienille yrityksille on tärkeää saada kaikki tunnit ja materiaalit laskutettua täsmällisesti ja nopeasti. Jobin avulla voit lähettää laskut myös sähköisesti verkkolaskuna ja ottaa sinne vastaan sähköisiä ostolaskuja.

  • Jobi voidaan yhdistää integraation avulla Suomen käytetyimpien taloushallintojärjestelmien kanssa. Myyntilaskuja on mahdollista siirtää Jobista Procountoriin, Netvisoriin, Fennoaan, Talenomiin ja laskuluonnoksia Fivaldiin. Ostolaskuja on mahdollista tuoda Jobiin tällä hetkellä Procountorista ja Fennoasta, tulevaisuudessa myös Netvisorista, Fivaldista ja Talenomista.

”Jobin avulla aikataulutan tulevat työt, seuraan projekteihin kuluvaa työaikaa
sekä tarvikkeita ja hoidan laskutuksen. Tykkään siitä, että kaikki hoituu samassa paikassa.”

Janne Heljös
yrittäjä
Automint Oy

Automint on Jobin tyytyväinen käyttäjä
Elina Hänninen
 
Kysyttävää?
Autan mielelläni!

Elina Hänninen
040 7795 909
elina.hanninen@webman.fi