Jobi työnohjaussovellus – Maanrakennusalan tärkein työkalu

Rakennusalan työnohjaussovellus

Hallitse työmaat vaivattomasti

Jobin avulla pidät maanrakennusprojektit hallinnassa alusta loppuun – suunnittelusta aina työmaan luovutukseen. 

Seuraa projekteihin käytettyjä resursseja

Pysy ajan tasalla siitä, miten paljon projektiin on käytetty työtunteja ja materiaaleja – kaikki yhdellä työkalulla.

Jobi työnohjaussovellus pk-yrityksille toiminnanohjaukseen
Jobi työnohjaussovellus pk-yrityksille toiminnanohjaukseen

Pidä huolta maanrakennusprojektin taloudesta

Urakka- tai tuntityö – projektien taloudenhallinta elintärkeää kannattavuuden varmistamiseksi. Jobi auttaa sinua pysymään eurojen perässä maanrakennustöissä.

Säästää aikaa ja hermoja

Enemmän tulosta viivan alle

Helppo ja edullinen ottaa käyttöön

”Jobin avulla työmaiden seuranta ja raportointi on helpottunut merkittävästi, kun kaikki aineisto löytyy nykyään samasta paikasta. Ennen mentiin tukkimiehen kirjanpidolla ja kaikki aineisto piti kerätä erikseen kaikilta työntekijöiltä ja siihen kului luvattoman paljon aikaa.”

Oskar Pallas
Toimitusjohtaja
EP-Athen Oy

Ep athen

Jobin tärkeimmät toiminnot:

Projektien hallinta

Tuntikirjaus

Tarvikkeiden kirjaus

Tarjoukset

Tehtävälistat ja aikataulut

Laskutus

Kannattavuuden seuranta

Asiakasrekisteri

Usein kysytyt kysymykset

  • Jobi tarjoaa tehokkaat työkalut kaikille toimialoille, jotka tarvitsevat projektinhallintaa: aikataulutus, resurssointi, tehtävien jakaminen, työtuntien ja kannattavuuden seuranta.

  • Kyllä, Jobi on suunniteltu erityisesti kenttätyöhön. Työntekijät voivat kirjata tuntinsa ja materiaalit suoraan puhelimeltaan, jolloin kaikki tiedot päivittyvät reaaliaikaisesti ja projektinjohjat pysyvät ajan tasalla.  

    Tehtävälistat mahdollistavat projekteihin liittyvien tehtävien jakamisen työntekijöille helposti. Voit antaa tehtäville määräajat, mihin mennessä ne tulee tehdä. Saat myös reaaliaikaisesti tiedon valmiiksi kuitatuista tehtävistä.

  • Jobi toimii älypuhelimilla, tableteilla ja tietokoneilla, joten se on helppo ottaa käyttöön kaikille työntekijöille.

  • Kyllä, Jobi mahdollistaa laskujen lähettämisen suoraan asiakkaille. Voit luoda ja lähettää laskut helposti projektiin liittyvistä tuntimääristä, materiaaleista ja kilometreistä tai maksuerätaulukon eristä. Voit valita laskun lähetystavaksi verkkolaskun, sähköpostin tai postin.

  • Jobi on erinomainen työkalu myös yksinyrittäjille, sillä se tuo arkeen järjestystä ja säästää aikaa. Yksinyrittäjä voi hyödyntää Jobia projektien ja työtehtävien hallintaan, aikataulutukseen, tuntikirjauksiin ja materiaaliseurantaan – kaikki yhdessä paikassa.

    Jobilla hoidat myös laskutuksen, sillä eritoten pienille yrityksille on tärkeää saada kaikki tunnit ja materiaalit laskutettua täsmällisesti ja nopeasti. Jobin avulla voit lähettää laskut myös sähköisesti verkkolaskuna ja ottaa sinne vastaan sähköisiä ostolaskuja.

  • Jobi voidaan yhdistää integraation avulla Suomen käytetyimpien taloushallintojärjestelmien kanssa. Myyntilaskuja on mahdollista siirtää Jobista Procountoriin, Netvisoriin, Fennoaan, Talenomiin ja laskuluonnoksia Fivaldiin. Ostolaskuja on mahdollista tuoda Jobiin tällä hetkellä Procountorista ja Fennoasta, tulevaisuudessa myös Netvisorista, Fivaldista ja Talenomista.

Kolme keskeistä hyötyä kaikille toimialoille

  1. Tehostaa arjen hallintaa
    Jobi tuo kaikki projektit ja tehtävät yhteen paikkaan, helpottaen töiden ja työntekijöiden aikataulutusta sekä tehtävien seurantaa.

  2. Reaaliaikainen seuranta ja raportointi
    Jobin avulla voit seurata projektin etenemistä ja käyttää ajantasaisia raportteja tuntien, materiaalien ja kustannusten osalta.

  3. Nopea ja vaivaton laskutus

    Jobi tekee laskutuksesta nopeaa ja sujuvaa – voit laskuttaa tunnit, materiaalit ja kilometrit suoraan projekteilta ilman turhia viivästyksiä. Urakkahommissa voit laskuttaa myös maksuerätaulukon erät kätevästi Jobista.

Elina Hänninen
 
Kysyttävää?
Autan mielelläni!

Elina Hänninen
040 7795 909
elina.hanninen@webman.fi